Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Agro-Kontakt
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
  Katalog » Regulamin
Kategorie
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Producenci
Waluty
Język
Polski Angielski Niemiecki Rosyjski
Informacje
Kontakt
FAX
+48 56 655 61 69
Tel
+48 56 652 95 06
GSM
608 430 913
GSM
883 329 092
GSM
784 518 023
Godziny działania sklepu
08-17
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
Regulamin

1) WARUNKI OGÓLNE

  1. Sklep internetowy, prowadzony jest przez firmę PPHU Agro-Kontakt Marek Konopacki z siedzibą w Toruniu, przy ul. Sokolej 17. NIP 956-186-05-78, REGON 511303647.

  2. Ceny towarów znajdujące się w naszym sklepie wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu. Niniejszy Regulamin określa zasady realizowania usług w sklepie internetowym.

  4. Osoby dokonujące zakupu w sklepie internetowym dobrowolnie wyrażają zgodę na wykorzystywanie ich danych osobowych wyłącznie do celu:

    1. realizacji zamówienia,

    2. wysyłania korespondencji handlowej drogą elektroniczną. Klient ma możliwość rezygnacji z otrzymywania informacji handlowej.

  5. Dane osobowe, nie są udostępnianie innym podmiotom do celów marketingowych.

  6. Dokładamy wszelkich starań aby podane zdjęcie i opis były w pełni prawidłowe i kompletne. Niestety, nie możemy zagwarantować, że podane dane nie zawierają pomyłek i błędów, które jednak nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

2) SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Osoba składająca zamówienie, zwana dalej Kupującym musi być osobą pełnoletnią, posiadającą zdolność do czynności prawnych lub Firmą.

  2. Zakup towaru następuje poprzez umieszczenie wybranego towaru do koszyka i poprawne wypełnienia formularza zamówienia. Każde zamówienie będzie potwierdzone elektronicznie, a w szczególnych przypadkach telefonicznie. Po poprawnym wypełnieniu formularza zamówienia i ostatecznym potwierdzeniu chęci zakupu, poprzez przyciśnięcie przycisku zatwierdzającego, zamówienie uważa się za wiążące.

  3. Zamówienia można składać przez całą dobę. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru w naszym magazynie, formy płatności oraz czasu dostarczenia przesyłki.

  4. Założenie konta jest konieczne do dokonania zakupów w sklepie internetowym. 

  5. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny. 

  6. Do każdego zamówienia realizowanego za pośrednictwem firmy kurierskiej doliczany jest koszty wysyłki uzależniony od gabarytów oraz wagi przesyłki. W przypadku odbioru własnego w siedzibie Firmy koszt ten nie jest doliczany.

  7. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, lub nieoczekiwanego wydłużenia czasu koniecznego do sprowadzenia zamówionego towaru Kupujący jest natychmiast informowany o takim fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, przy czym Kupujący może anulować lub zmienić zamówienie bądź jego część.

  8. Firma Agro-Kontakt zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia na każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego towaru w magazynie oraz u dostawców lub w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy regulamin. Kupujący zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.

  9. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny, a na życzenie klienta faktura VAT.

3) REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Dostawa towaru odbywa się pod wskazany przez klienta adres.

  2. Paczki wysyłane i dostarczane są tylko w dni robocze.

  3. Towar dostarczają firmy TNT lub DPD w formie przesyłki kurierskiej, czas dostawy 24-48 godzin od chwili nadania.

  4. Dostawy towarów są realizowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  5. Po otrzymaniu zamówienia podmiot prowadzący sklep niezwłocznie przystępuje do jego realizacji. O jego stanie realizacji informuje za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

  6. Po otrzymaniu zamówienia sklep potwierdza jego przyjęcie, a następnie po skompletowaniu zamówionych towarów, wysyła do odbiorcy. 

  7. W przypadku wyboru opcji przedpłaty zamawiający po potwierdzeniu, zamówienia przez sklep, winien dokonać przelewu sumy zamówienia na konto sklepu.

  8. W przypadku zamówień z przedpłatą wysyłka następuje dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy. Na wpływ sklep oczekuje 3 dni, po tym czasie zamówienia zostanie anulowane. Za datę dokonania płatności uważa się datę wpływu środków na konto bankowe PPHU Agro-Kontakt (kopia potwierdzenia złożenia przelewu nie jest uznawana za dowód dokonania płatności).

  9. Zamówienie otrzymuje status zrealizowanego po wystawieniu dokumentów sprzedaży i przygotowaniu wysyłki przez sklep.

  10. Zamawiający może anulować zamówienie, powinien w tym celu skontaktować się telefonicznie ze sklepem pod nr telefonu +48 56 652 95 06, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.

  11. Anulowane może być tylko zlecenie, które nie zostało zrealizowane (nie zostały na nie wystawione dokumenty sprzedażowe). 

  12. Towar zostanie wysłany niezwłocznie po skompletowaniu zamówienia lub zgodnie z terminem określonym przez zamawiającego.

4) KOSZTY TRANSPORTU, DOSTAWY TOWARU

  1. Poniższa tabela przedstawia koszty transportu zawierające koszty pakowania i wysyłki towaru na terenie Polski. Ewentualne wysyłki towaru za granicę będą rozpatrywane indywidualnie.

    Waga

    Standard (wpłata na konto)

    Pobranie

    Do 30 kg

    27,06 zł brutto

    33,21 zł brutto

    Do 50 kg

    43,05 zł brutto

    49,2 zł brutto

    Do 100 kg

    92,25 zł brutto

    98,4 zł brutto

  2. W przypadku przesyłek wielkogabarytowych wartość ich transportu może być wyższa niż w powyższej tabeli. Informacja o tym będzie wyświetlana przy zamówieniu, udzielona telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  3. Agro-Kontakt zastrzega sobie możliwość zmiany kosztów transportu w szczególnych przypadkach kiedy nie ma możliwości spakowania przesyłki w jedną paczkę zarówno ze względów bezpieczeństwa towaru jak i ograniczeń firm kurierskich.
    W przypadku ewentualnej zmiany kosztów transportu Klient jest każdorazowo informowany.

  4. Firma kurierska dostarcza paczki pod wskazany adres. W przypadku nieobecności odbiorcy kurier pozostawia awizo ze wskazaniem gdzie i kiedy odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę lub zamówić ponowną dostawę przesyłki do swojej siedziby. W przypadku nieodebrania przesyłki towar zostaje zwrócony do magazynu Agro-Kontakt. Ponowne dostarczenie będzie możliwe po pokryciu przez Zamawiającego opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy.

  5. W chwili odbioru przesyłki Klient ma obowiązek sprawdzić czy jest ona szczelnie, jednolicie zapakowana i nie nosi śladów uszkodzeń. Klient zobowiązany jest również do sprawdzenia kompletności przesyłki w obecności osoby dostarczającej towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Druku Reklamacji". Z chwilą pokwitowania odbioru na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

  6. W chwili odbioru przesyłki Odbiorca powinien sprawdzić czy opakowanie nie zostało uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub stwierdzenia prób otwarcia przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół reklamacyjny, na którym musi się podpisać kurier i niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Prawidłowo wypełniony protokół reklamacyjny jest podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej.

  7. Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśniecie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia. 

5) PŁATNOŚCI

  1. Oferujemy następujące metody regulowania zapłaty:

  1. Gotówką za pobraniem. Kupujący płaci za przesyłkę w momencie jej dostarczenia bezpośrednio kurierowi.

  2. Przelew na konto firmy. Metoda ta polega na przelaniu na konto naszej firmy kwoty wystarczającej do pokrycia zobowiązania wynikłego z zamówienia. Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek.

  1. Do przesyłki doliczany jest koszt transportu, który orientacyjnie wyliczany jest automatycznie w momencie składania zamówienia, zależy od wyboru formy dostawy oraz płatności, wagi i rozmiaru przesyłki.

  2. Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia.

    Numer konta:

    BGŻ O/Toruń
    85 2030 0045 1110 0000 0107 1880

6) GWARANCJE I REKLAMACJE

  1. Wszystkie towary w ofercie objęte są 6-miesięczną gwarancją producenta, rozpoczynającą się w dniu sprzedaży (chyba, że na dany towar jest ustalony inny okres gwarancji). 

  2. Gwarancja nie obejmuje:

    1. wad i usterek towarów powstałych podczas transportu,

    2. wad i usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. powódź, pożar, wyładowania atmosferyczne itp.,

    3. wad i usterek powstałych na skutek przeróbek, zmian, błędnej konfiguracji lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione,

    4. konserwacji i przeglądów okresowych.

  3. Koszty konserwacji i czyszczenia, jak również koszty ekspertyz, w wyniku których nie stwierdzono uszkodzeń lub stwierdzono uszkodzenia powstałe z powodu nieprawidłowej obsługi, obciążają klienta.

  4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w przypadku odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest sporządzenie w obecności kuriera protokołu szkody.

  5. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny, który należy przesłać wraz z reklamowanym towarem i dowodem zakupu na adres:

PPHU Agro-Kontakt
ul. Sokola 17

87-100 Toruń

  1. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania reklamowanego towaru. W szczególnych przypadkach termin ten może zostać przedłużony, o takiej sytuacji klient zostanie powiadomiony.

  2. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na nowy, wolny od wad lub zostanie zwrócona należna suma wg. faktury na konto klienta. Zwrotowi podlegają także koszty wysyłki reklamowanego towaru do siedziby PPHU Agro-Kontakt

7) ZWROT TOWARU

  1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentowi oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) zamawiający ma prawo do dokonania zwrotu kupionego u nas towaru w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki .

  2. Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie był użytkowany, nie jest zabrudzony ani uszkodzony, posiada nienaruszone plomby, znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu oraz klient posiada dowód zakupu.

  3. Zwrotowi nie podlega asortyment sprowadzany pod konkretne zamówienie klienta.

  4. Zwrotowi nie podlegają części elektryczne i elektroniczne.

  5. Zwracany towar należy wysłać na adres

 

PPHU Agro-Kontakt
ul. Sokola 17

    1. Toruń

na własny koszt. Przesyłki na koszt sklepu nie będą przyjmowane. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz kopię dokumentu zakupu otrzymanego z towarem.

  1. Przy rezygnacji z towaru zwracamy kwotę równą cenie towaru. Kwota zostanie zwrócona w ciągu 10 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt dostawy i zwrotu towaru pozostaje po stronie klienta.

8) INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zmian w zamówieniach można dokonać tylko do czasu kiedy nie zostało ono zrealizowane (wysłane).

  2. Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim wyłącznie na własne ryzyko i odpowiedzialność. W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym, Użytkownik niezwłocznie dokona ich aktualizacji. Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Sklepu wysyłając wiadomość email na adres: agro-kontakt@agro-kontakt.pl

  3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie sklepu należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach sklepu użyte są w celach informacyjnych.

  4. Podmiot prowadzący sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niego niezależnych.

 

Powrót
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Bestsellery
Recenzje
Obecnie nie ma recenzji o produktach
Biuletyn
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy biuletyn.
E-mail:
Twoje imię:
Nowości
TARCZA

Ceny dostępne
po zalogowaniu
17 styczeń 2018
708185 wywołań od 11 czerwiec 2013
Copyright © 2013 oscGold